عمل های زیبایی

هزینه عمل دماغ گوشتی با بیمه / سن مناسب برای جراحی بینی

هزینه عمل دماغ گوشتی یکی از دغدغه های افرادی است که این مدل بینی را دارند و از آنجا که صورت مانند بدن است و شاید چون چهره اولین عضو بدن است که در ابتدای هر رابطه بیشتر به چشم می آید، ممکن است اهمیت بیشتری بین افراد پیدا کند. ایران را پایتخت جراحی زیبایی بینی می نامند و بسیاری از گردشگران پزشکی این جراحی را با پزشکان ایرانی انجام می دهند.

در کنار هزینه های بالای عمل جراحی بینی گوشتی، طرح عمل بینی اقساطی با توجه به سود 4 درصد آن، یکی از راهکارهای بسیار خوب و مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با این روش بینی خود را عمل کنند. پس از ثبت درخواست، می‌توانید از این سرویس در کمتر از 2 روز بهره‌مند شوید.


تصویر خدمات اقساطی

ثبت درخواست

دماغ گوشتی چیست؟

پیش از بررسی هزینه عمل دماغ گوشتی بهتر است با این نوع بینی بیشتر آشنا شوید. بیش از 24 درصد از بینی ها در گروه بینی گوشتی (بینی چاق) یا مدل بینی گوشتی طبقه بندی می شوند. این نوع بینی ظاهری برجسته و پهن دارد. به طور معمول، بینی های گوشتی بزرگ و پهن هستند. بسته به چربی بیرون زده و شکل استخوان، ممکن است کوتاه یا بلند نیز باشند.

دماغ گوشتی معمولاً دارای غضروف ضعیف و شکلی بزرگ و بیرون زده با نوک گوشتی به سمت پایین است. گاهی اوقات به صورت محاوره ای به آن بینی اینشتین نیز می‌گویند. این بینی ها همچنین می توانند کوچک و ریزه اندام باشند، اما تا زمانی که چاق تر از استخوانی به نظر برسند، همچنان گوشتی دسته بندی می شوند.

عوارض عمل دماغ گوشتی

در حالی که جراحی بینی گوشتی به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می‌شود، مانند هر روش جراحی، دارای عوارض جانبی بالقوه نیز می‌باشد. حتما قبل از تصمیم گیری برای عمل دماغ گوشتی در مورد این خطرات با دکتر انلاین گوش وحلق وبینی یک صحبت کنید. در ادامه برخی از عوارض احتمالی مرتبط با جراحی بینی گوشتی آورده شده است:

  • خونریزی
  • عفونت
  • باقی ماندن جای زخم
  • انسداد بینی پس از جراحی
  • بهبود ضعیف زخم
  • تغییر در احساس پوستمانند بی حسی یا حساسیت بیش از حد
  • نتایج نامطلوب زیبایی
  • عدم تقارن بینی
  • خطرات بیهوشی

درباره هزینه عمل شکستگی بینی و راه های پرداخت آن بیشتر بدانید

عمل جراحی بینی گوشتی

ایا عمل دماغ گوشتی برمیگردد

در گذشته وقتی فردی عمل بینی انجام می داد و به نتیجه مطلوب نمی رسید، می شنیدیم که: بینی او گوشتی بوده و بعد از عمل دماغ گوشتی بینی او شل شده است. این گفته تا حد زیادی درست است. زیرا در گذشته بافت های غضروفی بینی و تفاوت بافت بینی در بینی های گوشتی و استخوانی، چندان مورد مطالعه قرار نمی گرفت. اما امروزه بخش بزرگی از جراحی بینی به ترمیم و اصلاح غضروف ها می پردازد. ممکن است لازم باشد جراح در حین عمل بینی گوشتی با غضروف بسیار ضعیف، غضروف مصنوعی را به بافت بینی اضافه کند تا به نتیجه مطلوب برسد، کاری که در گذشته برای افراد دارای بینی های گوشتی انجام نمی شد. نتیجه این بود که به افرادی که بینی گوشتی داشتند هشدار داده شد که از جراحی بینی خودداری کنند.

درباره تزریق ژل بینی و نحوه انجام آن بیشتر بدانید.

نحوه عمل دماغ گوشتی

تکنیک جراحی بینی گوشتی یا fleshy nose surgery یک تکنیک باز است که در آن جراح تمام پوست بینی را بالا می کشد تا به بافت های داخلی دسترسی کامل داشته باشد و تغییرات لازم را به راحتی انجام دهد. در روش بسته محدودیت هایی برای انجام کارهایی مانند افزودن غضروف وجود دارد که برای جراحی بینی های گوشتی لازم است.

این جراحی با بیهوشی عمومی و گاهی موضعی انجام می شود و معمولاً دو یا سه ساعت طول می کشد. بیمار یک شب پس از جراحی ترخیص می شود و یا در صورت طبیعی بودن شرایط، 8 ساعت بعد از جراحی ترخیص می شود.

مراحل کلی در عمل دماغ گوشنی شامل موارد زیر است:

  • مشاوره: شما با یک جراح پلاستیک ملاقات خواهید کرد تا در مورد نگرانی ها، اهداف و انتظارات و البته هزینه عمل دماغ گوشتی خود با او صحبت کنید.
  • آمادگی قبل از عمل: ممکن است قبل از جراحی از شما خواسته شود که آزمایشات پزشکی خاصی را انجام دهید و یک تاریخچه پزشکی جامع ارائه دهید.
  • بیهوشی: در روز عمل، به شما بیهوشی داده می شود تا در طول جراحی راحت و بدون درد مراحل را بگذرانید.
  • برش ها: جراح برش هایی را در داخل سوراخ های بینی (رینوپلاستی بسته) یا در سراسر کلوملا (نوار بافت بین سوراخ های بینی) با برش های داخلی اضافی (رینوپلاستی باز) ایجاد می کند. انتخاب تکنیک بستگی به میزان اصلاح مورد نیاز دارد.
  • تغییر شکل بینی: سپس جراح ساختارهای بینی از جمله غضروف و استخوان را تغییر می دهد تا به نتیجه دلخواه برسد.
  • بستن برش ها: پس از انجام تغییرات لازم، جراح برش ها را بخیه می‌زند.

درباره جراحی بینی نیمه فانتزی بیشتر بدانید

فیلم عمل دماغ گوشتی

عمل دماغ گوشتی مدل عروسکی

عمل های بینی فانتزی یا عروسکی یعنی کوچک شدن بسیار زیاد بیتی که این کار روی بینی گوشتی با توجه به میزان چربی های آن امکانپذیر نسیت. زیرا این نوع بینی ها محدودیت های خاص خود مانند ضخامت پوست را دارند و اجرای شکل عروسکی یا فانتزی روی این بینی ها تقریبا غیر ممکن است.

درباره تغذیه بعد از عمل بینی بیشتر بدانید

هزینه عمل دماغ گوشتی

هزینه عمل دماغ گوشتی در سال 1402 بین 18 تا 80 میلیون تومان است که البته با هزینه عمل بینی استخوانی تفاوت زیادی ندارد و با توجه به پزشک جراح، کلینیک یا بیمارستان مد نظر و نوع بینی شما متفاوت خواهد بود. هزینه عمل جراحی بینی گوشتی با توجه به بیمه های تامین اجتماعی یا بیمه تکمیلی شما قابل تغییر است. یعنی با بیمه تامین اجتماعی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و با استفاده از بیمه تکمیلی می‌توانید همه یا بخش زیادی از هزینه را از بیمه بگیرید. البته به شرطی که عمل زیبایی جزو بیمه شما باشد.

قبل از عمل بینی چی بخوریم؟

هزینه عمل دماغ گوشنی با بیمه

عمل دماغ گوشتی درواقع یک عمل زیبایی است و بیمه هزینه‌های آن را پوشش نمی‌دهد. البته برخی از بیمه های تکمیلی عمل زیبایی دماغ گوشتی را نیز پوشش می‌دهند که باید آن را از بیمه خود استعلام کنید. اما می‌توانید به جای پرداخت هزیته عمل دماغ گوشتی آن را به صورت اقساطی و از طریق وام 50 میلیونی در بخش سلامت اپلیکیشن آپ یا از لینی موجود در همین صفحه انجام دهید. با این کار در یک کلینیک مجهز عمل خواهید شد و هم مبلغ زیادی در ابتدا پرداخت نخواهید کرد.

هزینه عمل بینی استخوانی در بیمارستان دولتی

اگر بخواهید توسط پزشک خود عمل دماغ گوشتی را انجام دهید باید بدانید در کدام بیمارستان عمل را انجام می‌دهد. این بیمارستان هزینه نهایی را برای شما تعیین خواهد کرد. اما باید در نظر داشته باشید که هزینه عمل دماغ گوشتی در بیمارستان های دولتی قطعا پایین تر از کلینیک های خصوصی است. البته می‌توانید از بخش اقساطی در مجموعه حال استفاده کنید و این کار را به صورت قسطی و هم در یک کلینیک مجهز انجام دهید.

درباره ورزش بعد از عمل بینی اینجا بخوانید

هزینه عمل جراحی بینی گوشتی اقساطی

اگر بخواهید عمل بینی گوشتی را به سرعت انجام دهید و نگرانی بایت هزینه آن نداشته باشید می‌توانید از بخش عمل بینی اقساطی در مجموعه داروباکس به آدرس https://darobox.ir یا بخش سلامت در اپلیکیشن آپ استفاده کنید و هزینه عمل دماغ گوشتی را به صورت قسطی پرداخت کنید. برای این کار درخواست خود را برای عمل بینی ثبت کنید و منتظر تماس تیم پشتیبانی باشید. در این سرویس می‌توانید از وام 50 میلیونی استفاده کنید و در کمتر از یک هفته این وام را دریافت کنید. سود بازپرداخت این وام تنها 4 درصد بوده و بسیار به صرفه می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اقدامات لازم قبل از عمل جراحی بینی گوشتی

قبل از انجام عمل جراحی بینی گوشتی چندین اقدام ضروری وجود دارد که باید انجام دهید.

  • انتخاب یک جراح ماهر
  • ارزیابی پزشکی با بررسی سابقه پزشکی
  • شناخت تکنیک جراحی خاصی که مورد استفاده قرار می گیرد
  • اگر سیگار می‌کشید، لازم است چند هفته قبل از جراحی آن را ترک کنید، زیرا سیگار می‌تواند روند بهبودی را مختل کرده و خطر عوارض را افزایش دهد
  • جراح دستورالعمل‌های خاصی را قبل از عمل به شما ارائه می‌کند، که ممکن است شامل دستورالعمل‌هایی در مورد ناشتا بودن قبل از عمل، اجتناب از برخی محصولات مراقبت از پوست و عدم مصرف غذا یا نوشیدنی بعد از نیمه شب در روز عمل باشد.

عمل دماغ گوشتی

سن مناسب برای عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی مانند بسیاری از جراحی های زیبایی دیگر بهتر است پس از بلوغ کامل که احتمال رشد اعضای صورت و بدن وجود دارد باشد.
البته این موضوع به هدف شما از جراحی نیز بستگی دارد. اگر دلایل شما عوامل پزشکی مانند پولیپ، مشکلات تنفسی، اختلالات خواب و مشکلات مادرزادی باشد، محدودیت سنی وجود ندارد.

مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی گوشتی

تورم بعد از عمل دماغ گوشتی طبیعی است. اما برای اینکه زودتر از شر ورم خلاص شوید، باید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.

  • 3 یا 4 روز بعد از عمل طوری بخوابید که سرتان بالاتر از بقیه بدن باشد و فراموش نکنید که به مدت 3 هفته به پهلو نخوابید تا به بینی فشار نیاورد و فرم آن را تغییر ندهد. تغییر دادن.
  • در روزهای اول از غذاها به گونه ای استفاده کنید که حرکات دهان و فک را به حداقل برسانید و هیچ فشاری به صورت وارد نشود. معمولاً تا 24 ساعت پس از جراحی، آب میوه‌ها و سوپ‌های طبیعی بهترین گزینه برای شما هستند و پس از آن می‌توانید با گرادیان‌های نرم مانند غذاهای مخلوط شروع کنید.
  • گرمای زیاد باعث افزایش تورم بینی می شود. تا دو هفته پس از جراحی در معرض حرارت مستقیم مانند نور خورشید و سونا قرار نگیرید.
  • کارها را به آرامی شروع کنید. اگر کار شما نیاز به خم شدن زیاد در طول روز دارد، بازگشت به محل کار را به تعویق بیندازید، تا فشار کمتری به صورت و بینی شما وارد شود.
  • زمانی که می خندید کمتر بخندید و دهان خود را زیاد باز نکنید.
  • سرماخوردگی قبل از جراحی می تواند جراحی شما را به تعویق بیاندازد و عوارض جانبی بیشتری بعد از جراحی داشته باشد. سرماخوردگی هنگام عطسه، سرفه یا آبریزش بینی به بینی شما فشار وارد می کند و باید بسیار مراقب باشید تا آسیب وارده به بینی تازه عمل شده را به حداقل برسانید. پس مراقب باشید سرما نخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *